Селище Краснопілля, вулиця Мезенівська, 38, – це нова адреса Краснопільського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області. Які функції виконує, які питання вирішує установа із не для всіх зрозумілою назвою? Андрій Олексійович Дзюбан – начальник Управління, молодий ініціативний і досвідчений у своїй справі керівник господарським оком вивчає прилеглу територію, а з нового офісу ще відчувається запах фарби.
– З новосіллям, Андріє Олексійовичу! Коли і ким створена підпорядкована Вам служба?
– Держпродспоживслужба створена і фактично почала працювати у квітні 2016 року, рішення про створення було прийнято в вересні 2014 року, та всі організаційні заходи продовжувались 1,5 роки. В результаті було об’єднано в єдине ціле Держветфітослужбу, Державну інспекцію з питань захисту прав споживачів та Державну санітарно-епідеміологічну службу.
– Робота однієї служби має бути ефективнішою за роботу попередників?
– Вона і є ефективнішою, адже йде комплексна робота, працюють спеціалісти трьох напрямків з однією метою. Звісно, зараз продовжується ще процес структурного ставлення служби.
– Саме Ви стали біля витоків становлення служби у районі?
– За результатами конкурсу я очолюю службу в районі з самого заснування.
– На сьогоднішній день спеціалісти Держпродспоживслужби мають право перевіряти всі заклади – від магазинів на якість товару, до тваринницьких господарств на досконалість умов утримання тварин?
– Так. Ми складаємо ефективний план перевірок закладів. Перевіряти маємо право, але лише один раз на три роки. Проте контролюємо виконання пунктів припису до повного усунення недоліків у діяльності підприємства.
– Керівник чи то власник закладу має право не допустити перевірку свого господарства?
– Права не має, але такі випадки бувають. На сьогоднішній день всі перевірки ведуться з використанням відео фіксатора. За не допуск до перевірки керівник несе покарання у вигляді чималої суми штрафу саме на підставі відеозапису, навіть може відмовитись від підписання відповідного документа.
– Відеозйомка, напевне, стане одним із засобів боротьби з корупцією. Саме у цій сфері, як відомо, проблема стояла гостро?
– Не буду говорити погано про попередників та співробітників, але така проблема існувала. На сьогоднішній день особливість складання протоколу майже виключає можливість вищезгаданого негативного явища, а відео – це ще й додатковий контроль за порядністю інспектора.
– Яка процедура захисту прав споживачів?
– Процедура досить проста. Покупець має надати неякісний чи прострочений товар та чек до Держпродспоживслужби, правильно скласти заяву, а далі
працюємо ми.
– Щодо захисту тварин яку роботу проводите?
– На сьогоднішній день, згідно законодавства, тварини мають утримуватись у досить комфортних умовах як у приватному секторі, так і у фермерських господарствах, я вже не говорю про відповідальність за жорстоке поводження. Все це ми контролюємо і сподіваємось на співпрацю з населенням. Ми розглядаємо всі звернення громадян.
– Ваше Управління є органом місцевого самоврядування. Як співпрацюєте з місцевою владою?
– Я вдячний за співпрацю як селищній раді, так і РДА, всім установам, з якими працюємо в одному напрямку – збереження здоров’я, безпечне та комфортне проживання наших земляків, адже у назву «Служба з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів» вкладено великий зміст.
Інф. «Перемоги»
Є НОВИНИ? ЦІКАВІ ТЕМИ? ПИШІТЬ motsnyi1976@ukr.net
ТЕЛЕФОНУЙТЕ 050-064-94-14