Реєстрація паспортних документів проводиться:
1) у разі в’їзду іноземців, які є громадянами держав з візовим порядком в’їзду, або осіб без громадянства — на строк, зазначений у візовій інформаційно-телекомунікаційній системі, а в разі відсутності такої інформації — відповідно до відомостей, зазначених у візовій етикетці;
2) у разі в’їзду іноземців, які є громадянами держав з безвізовим порядком в’їзду, — на строк не більше ніж 90 днів протягом 180 днів, якщо інший строк не визначено міжнародними договорами України;
3) у разі в’їзду іноземців або осіб без громадянства з метою транзитного проїзду територією України — на строк, визначений у проїзному квитку, а в разі відсутності квитка — на строк, фактично необхідний для перетинання території України на відповідному виді транспорту.
- Паспортний документ подається іноземцем або особою без громадянства для реєстрації в пункті пропуску уповноваженій службовій особі підрозділу охорони державного кордону, яка проводить перевірку документів у осіб, які перетинають державний кордон України (далі — уповноважена особа).
Паспортний документ подається іноземцем або особою без громадянства без обкладинки і зайвих вкладень.
- Під час здійснення реєстрації паспортних документів уповноважені особи відповідно до Закону України “Про прикордонний контроль” за результатами оцінки ризиків проводять опитування іноземців та осіб без громадянства, які перетинають державний кордон.
- Відмітка “В’їзд” проставляється уповноваженою особою в паспортному документі іноземця або особи без громадянства на вільних сторінках, призначених для цього або для проставлення віз, починаючи з останньої, з правого боку, під час кожного в’їзду в Україну.
У разі коли в паспортному документі іноземця або особи без громадянства не передбачено сторінок для відміток про перетинання державного кордону або на прохання іноземця, особи без громадянства, відмітка “В’їзд” проставляється у правому верхньому куті частин “Прибуття” та “Вибуття” імміграційної картки.
Форма відмітки “В’їзд” визначається МВС.
- Відмітка “В’їзд”, проставлена в паспортному документі або імміграційній картці, дійсна на всій території України незалежно від місця перебування чи проживання іноземця або особи без громадянства на території України.
- Уповноваженою особою до реєстру заносяться відомості про іноземців та осіб без громадянства і їх паспортні дані відповідно до рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації ICAO Doc 9303 (прізвище, ім’я, номер паспортного документа, громадянство, дата народження, стать).
- Під час реєстрації паспортних документів іноземців та осіб без громадянства уповноважена особа здійснює фіксацію біометричних даних під час кожного їх в’їзду в Україну, якщо інше не передбачено законодавством чи міжнародними договорами України.
Порядок фіксації біометричних даних іноземців та осіб без громадянства визначається МВС.
- Іноземці або особи без громадянства вважаються такими, що зняті з реєстрації, після занесення до реєстру уповноваженою особою інформації про перетинання ними державного кордону на виїзд з України.
- Доступ до відомостей про іноземців та осіб без громадянства, які внесені до реєстру, здійснюється державними органами з використанням Інтегрованої міжвідомчої інформаційно-телекомунікаційної системи щодо контролю осіб, транспортних засобів та вантажів, які перетинають державний кордон, відповідно до законодавства України.
Є НОВИНИ? ЦІКАВІ ТЕМИ? ПИШІТЬ motsnyi1976@ukr.net
ТЕЛЕФОНУЙТЕ 050-064-94-14